Veel gestelde vragen

Heb je een andere vraag? Vul dan het contactformulier op de contactpagina in. Heb je een dringende vraag, neem dan telefonisch contact op.
dinerboxen

BESTELLEN

  • Bezorgen: tot 13:00, de dag vóór jouw gekozen leverdatum. Zondag eten? Bestel dan voor zaterdag levering.
  • Afhalen: Tot 17:00, de dag vóór jouw gekozen leverdatum (zolang de voorraad strekt).
  • Bezorgen: Voor het wijzigen van je bestelling kun je contact opnemen met SOUS. De contactgegevens van SOUS vind je op de contactpagina.
  • Afhalen: mail naar receptie@rongastrobar.nl en krijg binnen 24 uur een reactie.

Controleer eerst of het bedrag is afgeschreven van je bankrekening. Is het bedrag afgeschreven? Kijk dan of de bevestigingsmail in de ongewenste email terecht is gekomen.

  • Bezorgen: Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even telefonisch contact op met SOUS voor bezorging.
  • Afhalen: mail naar receptie@rongastrobar.nl en krijg binnen 24 uur een reactie.
Wij adviseren de gerechten binnen 2 dagen na ontvangst te consumeren. Wanneer de box niet direct genuttigd wordt is het noodzakelijk dat de box op een gekoelde plek staat.

INHOUD EN BEREIDING

Zijn jullie met minder personen? Kies dan voor een Nasi rames (vlees, vis of vegetarische box) voor 2 personen. Zijn jullie met een groter gezelschap, 5,6 of 7 personen? Dan raden we aan om een tweede box erbij te bestellen of aan te vullen met een Nasi Rames box. Het is helaas niet mogelijk om een box naar oneven hoeveelheid aan te passen.

Het complete overzicht van de gerechten is beschikbaar op onze website:
https://rongastrobarathome.nl/menu/.

De bijbehorende allergeneninformatie is beschikbaar op onze website:
https://rongastrobarathome.nl/bereiden/

Zwanger?
Alle vlees en visgerechten zijn gekookt of gebakken en kunnen gegeten worden. In de meeste boxen zit taugé (kiemgroente), dit kan eventueel achterwegen gelaten worden.

Wij gebruiken geen Vetsin (Ve-Tsin) in onze maaltijdboxen.

De bereiding is zeer eenvoudig en kan rustig worden nagelezen op onze website https://rongastrobarathome.nl/bereiden/.

Voor het bereiden van Ron Gastrobar At Home is het noodzakelijk dat je beschikt over een oven of magnetron om de gerechten op te warmen. Kijk voor de bereidingswijze op https://rongastrobarathome.nl/bereiden/.

Wij kunnen geen aanpassingen maken aan de menu’s zoals deze online staan.

BEZORGEN & AFHALEN

Op de ochtend van de bezorging ontvang je een track & trace code waarmee je de bezorging live kunt volgen. Wanneer je er verzekerd wil zijn dat de bestelling op tijd geleverd wordt, raden wij je aan deze een dag eerder te laten bezorgen.
Sloterdijk (Gyroscoopweg 10, 1042 AB Amsterdam)
  • Dinsdag t/m vrijdag van 17:00 t/m 20:00.
  • Zaterdag tussen 12:00 en 16:00.

Vanaf de Mileway ga je rechts bij de laaddocks van de Jumbo, rijd vervolgend door tot einde van de weg. Aan het einde sla je links af en direct weer links en ben je gearriveerd op nummer 10 aan je linkerhand.

OVERIG

Het is helaas niet mogelijk om met het gift card pasje te betalen. Wel is het mogelijk om een voucher te bestellen en te gebruiken om cadeau te geven.

Het is mogelijk om een voucher te bestellen op eatsous.com of een digitale voucher via receptie@rongastrobar.nl. De voucher is geldig zolang de boxen te bestellen zijn.

Stuur je aanvraag naar events@rongastrobar.nl en we streven ernaar om binnen 24 uur een reactie en/of offerte te sturen.

Wij vinden het altijd fijn om feedback te krijgen! Deze kun je richten aan feedback@rongastrobar.nl