Bestellen

Waar kan ik bestellen?

Op www.rongastrobarathome.nl. Bekijk hier het menu of ga naar direct bestellen.

Hoe ver van tevoren dien ik mijn bestelling te plaatsen?

Bestellingen die voor 20:00 uur ’s avonds geplaatst worden kunnen de volgende dag al opgehaald of thuisbezorgd worden.

Waar kan ik mijn bestelling wijzigen naar een andere datum of tijd?

Voor het wijzigen van je bestelling kun je contact opnemen met Thuisuiteten. De contactgegevens van Thuisuiteten vind je op de contactpagina.

Zojuist heb ik een bestelling gedaan maar ik heb geen bevestiging ontvangen?

Controleer eerst of het bedrag is afgeschreven van je bankrekening. Is het bedrag afgeschreven? Kijk dan of de bevestigingsmail in je spam box terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even telefonisch contact met Thuisuiteten op. De contact gegevens vind je op de contactpagina.

Bezorgen & Afhalen

Hoe laat kan ik mijn box afhalen in een van de Ron Gastrobars?

Momenteel is het niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Kan ik een voorkeurstijd aangeven voor de bezorging van mijn bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk. Op de ochtend van de bezorging ontvang je een track & trace code waarmee je de bezorging live kunt volgen. Indien je er verzekerd van wil zijn dat de bestelling op tijd geleverd wordt raden wij je aan deze een dag eerder te laten bezorgen.

Inhoud & Bereiding

Is de bereiding moeilijk?

De bereiding is zeer eenvoudig en kan rustig worden nagelezen op onze website https://rongastrobarathome.nl/bereiden/.

Wat moet je zelf in huis hebben om de gerechten te bereiden?

Voor het bereiden van Ron Gastrobar At Home is het noodzakelijk dat je beschikt over een oven of magnetron om de gerechten op te warmen. Kijk voor de bereidingswijze op https://rongastrobarathome.nl/bereiden/.

Welke ingrediënten zitten er in de boxen?

Het complete overzicht van de gerechten en de bijbehorende allergeneninformatie is beschikbaar op onze website: https://rongastrobarathome.nl/menu/.

Kan ik aanpassingen doen aan de gerechten in een van de boxen?

Wij kunnen geen aanpassingen maken aan de menu’s zoals deze online staan.

Overig

Hoe kan ik betalen met de giftcard van Ron Gastrobar?

Het is momenteel niet mogelijk om de giftcards te gebruiken voor het bestellen van onze At Home-boxen. Deze zijn wel te gebruiken in de restaurants zodra zij weer zijn geopend.

Waar kan ik terecht met feedback over Ron Gastrobar At Home?

Wij vinden het altijd fijn om feedback te krijgen! Deze kun je richten aan feedback@rongastrobar.nl

Heb je een andere vraag? Vul dan het contactformulier op de contactpagina in.

Heb je een dringende vraag, neem dan telefonisch contact op.